Idiotski 'ledeni izazov' ili zašto ih je Edo Popović sve poslao u ku**c

Autor: Maro Prizmić Autori fotografija: FACEBOOK
Put do pakla popločan je dobrim namjerama, kaže poslovica koja poprilično dobro opisuje čitav cirkus koji je nastao oko polijevanja poznatih i polupoznatih kantama ledene vode.

- Šaljem ih sve u krasan ku**c –jasno je poručio pisac Edo Popović na svom Facebook profilu te rekao kako mu je majka u najvećim mukama umrla upravo od ALS-a (Amiotrofična lateralne skleroze).

- Gledajući taj cirkus, a pamteći majčine posljednje dane, osjećam se kao da mi netko pljuje u lice. Ideja je možda dobra, ali realizacija je ogavna. I tešku bolest sveli su na 'Zvijezde plešu', napisao je na Facebooku Edo Popović.

Amiotrofična lateralna skleroza , poznatija kao Lou Gehrigova bolest, je teška i najčešće smrtonosna neurološka bolest, koja zahvaća gotovo sve mišiće tijela, a oboljeli umiru u većini slučajeva u razmaku od 3 do 5 godina, ostavljajući oboljelog na kraju nepokretnog, ali sasvim svjesnog stanja.

Sve je, naravno, krenulo od američkih medija, koji su za svog heroja za ovu kampanju odabrali nekadašnjeg igrača baseballa, Petea Fratesa, koji je od ALS-a obolio 2011. godine. Njegovi prijatelji i kolege počeli su se zalijevati kantama ledene vode i prenositi izazov dalje. Ostalo znate...

Namjera je bila skrenuti pozornost na ovu opaku i za sada neizlječivu bolest, ali se cijela stvar pretvorila u show, u kojem se poznati i oni koji bi to htjeli biti, polijevaju ledenom vodom. Uvjeren sam da mnogi od njih čak niti ne znaju povod zbog kojeg su sebi na glavu istresli kantu ledene vode, a čine to zbog samopromocije jer im je to jedini način da ih netko od medija primijeti.

Negativne reakcije kampanja je dobila i od strane onih koji su upozorili kako milijuni u Africi umiru godišnje od bolesti koje se šire zbog nedostatka pitke vode, dok se mi njome polijevamo. Veliki je broj poznatih osoba odbio sudjelovati u 'ledenom izazovu' , a većina njih zbog činjenice da se testiranja za pronalaženje lijeka protiv ASL-a vrše na životinjama, a jedna od njih je i Pamela Anderson.

Kampanja koju su pokrenuli Amerikanci, sigurno je imala dobre namjere, ali je na kraju stvorila i jaki kontraefekt i učinili da se ljudima diže kosa na glavi kad vide nekoga da se zalijeva vodom.

Drugi put će, vjerujem, smisliti nešto pametnije, da bude manje idiotski.

Popularni Članci