'U Vrtlaru pušu novi vjetrovi, marketinške aktivnosti donijele profit, ide se u nove projekte'

Autor: dubrovackidnevnik.hr Autori fotografija: LK
Predstavnici gradske tvrtke Vrtlar d.o.o. održali su konferenciju za novinare na kojoj su predstavljeni rezultati rada tvrtke u proteklih osam mjeseci te najavljeni budući projekti.

O projektima Vrtlara govorila je direktorica Ana Matušić Kordić. Projekt 'Grad u parku'  počeo je tijekom priprema za turističku sezonu  sa zapošljavanjem 100 novih djelatnika, od kojih je u Vrtlaru zaposleno njih 30 i za što je Vrtlar dobio sve pohvale.

 'Najvidljiviji projekt je uređenje okoliša oko zgrade Atlantske, a ponosni smo i na zeleni otok ispred Radeljevića. Cilj nam je u budućnosti da svaka površina u Gradu bude reprezentativna i nešto s čime ćemo se mi ponositi i s čime će biti zadovoljni građani. Uredili smo ulicu Stjepana Cvijića, gdje je posađen drvored. Održavamo vrt ljetnikovca Kaboga, tko želi, može pogledati taj naš projekt i okoliš koji je u odličnom stanju. To je nešto čemu trebamo težiti u budućnosti,' rekla je direktorica Matušić Kordić.

Također je najavila uređenje ulaza s u Grad s mosta prema Kantafigu i Gružu, u suradnji s Lukom Dubrovnik i Hrvatskim cestama.  Na Batali se planira postaviti nove sprave i klupe u parku. 'Cilj našeg poslovanja je približiti se građanima, od projektiranja do izvođenja, a kroz marketinške aktivnosti predstaviti  što sve djelatnici Vrtlara mogu i znaju raditi,' rekla je Kordić.

Direktorica marketinga Silvija Petrlić Saltarić istakla je marketinške rezultate koje su postigli u kratkom vremenu. 'Svu smo marketinšku aktivnost usmjerili na tri segmenta naše djelatnosti. Prvi je  naša temeljna djelatnost, održavanje, projektiranje, izgradnja,  planiranje i rekonstrukcija  zelenih  površina, što uključuje također uređenje okoliša vrtića, stambenih i turističkih okoliša. Ono što želimo istaknuti je naša usluga uređenja privatnih vrtova, na raspolaganju smo i privatnim vlasnicima.  Želim pozvati sve one koji imaju vrtove, da nas pozovu ukoliko imaju problem u svojim vrtovima, bolest ili nametnike,  naši stručnjaci će izaći na teren i pristupiti rješavanju problema,' istaknula je Petrlić Saltarić.

Treći segment marketinških aktivnosti je Vrtlarova cvjećarnica, po čemu su prepoznatljivi. 'Bilježimo pozitivne rezultate. Prepoznali smo Dubrovnik kao turističko središte, kongresni centar, stupili u kontakt s organizatorima s kojima smo surađivali i dobili izvrsne povratne informacije. Tu su i krizme, pričesti, maturalne zabave, kao i ostale gradske i županijske manifestacije na kojima smo prisutni,  kroz ove aktivnosti na koje se do sada tvrtka nije toliko usmjeravala  te smo zabilježili znatno veći profit u odnosu na prošle godine,' rekla je Petrlić Saltarić najavivši također nove projekte i na ovom planu.

Zamjenik gradonačelnika Željko Raguž rekao je kako u Vrtlaru 'pušu neki novi vjetrovi.' Istaknuo je manje vidljive stvari koje su napravili marketing i prodaja, u odnosu na hotelske kuće i velike kongrese prema čemu se do sada nije toliko išlo, a Vrtlar danas dogovara nove poslove na tom planu.  

'Uz sve to Vrtlar je duboko socijalno osjetljiva tvrtka, na što smo ponosni, gdje je zaposleno nekoliko osoba s invaliditetom. Oni su odlično uklopljeni u društvo, na radost i same firme, ali i njihovih obitelji. Jer u društvo često nema sluha za takve osobe. Pitamo se je li politikanstvo koje se zadnjih dana provlači kroz medije vrijedno igranja sudbinama ovih ljudi? Ja mislim da nije,' rekao Raguž.

Što se tiče odnosa Boninova i Vrtlara, raguž je iznio podatke, kako je rekao, da bi prekinuo upravo to politikanstvo 'zabrinutih dobrotvora koji ne spavaju zbog Vrtlara.'

'Na njihovu žalost, Grad se prema svakoj tvrtki odnosi kao roditelj prema svojoj djeci. U cvjećarama Vrtlara zaposleno je 14 osoba, godišnji iznos njihovih bruto plaća je preko milijun i 100 tisuća kuna. Dobavljačima rezanog cvijeća  plaća se preko 600 tisuća kuna. Uz najam prostora, režije i hladni pogon, volio bih vidjeti te matematičare koji će izračunati da su prihodi u tom slučaju veći od rashoda, ako  se proizvede oko 500 vijenaca godišnje, dakle prosječno 13 dnevno,' rekao je Raguž.

'Je li vama normalno da na Boninovu možete doći te iskoristiti sve usluge pogrebnog poduzeća, osim izrade vijenaca? Cvjećare ostaju u Vrtlaru, od šest do sedam zaposlenica će preći u Boninovo. Imat će promjene jedino u natpisu tvrtke za koju rade na odjeći. Imat će slične kolektivne ugovore i u njihovim se životima apsolutno ništa neće promijeniti,' rekao je Raguž.

Također je dodao kako 90 posto svega što se može vidjeti na javnim nasadima u Gradu proizvodi tvrtka Vrtlar u Zatonu, dok je direktorica najavila nova ulaganja i po pitanju proizvodnje.  

Popularni Članci